GATA 2.0 dziurawa ostatnia warstwa

Awatar użytkownika
virgin71
Posty: 363
Rejestracja: 02 sty 2013, 13:54
Lokalizacja: Wrocław

Re: GATA 2.0 dziurawa ostatnia warstwa

Postautor: virgin71 » 19 lut 2016, 17:59

Jakoś umknęło mi to wypełnienie. Wszak piszą, żeby dawać 20%, ja używam 16. Super że działa. Natomiast chyba musisz poprawić wymiary filamentu, bo te cienkie linie wyglądają, na złe ustawienie.

Awatar użytkownika
Fabrykator.pl
Posty: 8759
Rejestracja: 06 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: GATA 2.0 dziurawa ostatnia warstwa

Postautor: Fabrykator.pl » 20 lut 2016, 9:12

Wydruki na Gate bez dodatkowych tuneli itp. PLA/ABS/GUMA
viewtopic.php?f=62&t=3868

Materiał/tamperatura - to najważniejszy czynnik.

A co do ustawienia ostatniej warstwy, to w Slic3r, w zakładce Advanced proponuję zwiększyć przepływ dla ostatniej warstwy. Z tego co pamiętam, jest zmniejszony, dzięki temu uzyskuje się piękna, satynową powlokę na ostatniej warstwie, ALE może to też prowadzić do dziur, jeśli filament będzie mniejszej średnicy niż ten, na którym to było ustawiane :( Warto poeksperymentować tylko z tym ustawieniem.


Wróć do „GATE 2.0”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość