Pomoc w złożeniu drukarki 3d

Szukasz pomocy sąsiada w kalibracji drukarki? Zadaj tutaj pytanie
palma

Pomoc w złożeniu drukarki 3d

Postautor: palma » 15 paź 2015, 12:10

Witam,
Potrzebuję pomocy w złożeniu i kalibracji drukarki prusa i3 xl. Drukarka w zasadzie jest już złożona, ale występuję błąd temp. Krótko mówiąc chciałbym, aby ktoś fachowym okiem zobaczył co jest nie tak - niestety jestem laikiem jeśli chodzi o temat elektroniki.
Oferuję 200zł jako, że pewnie nie będzie przy tym dużo roboty.
Dojadę do osoby zainteresowanej, najbardziej pasuje mi weekend.

Bardzo proszę o pomoc, gdyż szkoda, żeby się maszynka kurzyła :(

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zelek93

Re: Pomoc w złożeniu drukarki 3d

Postautor: zelek93 » 15 paź 2015, 12:19

A skąd jesteś ?

palma

Postautor: palma » 15 paź 2015, 13:18

Warszawa

Awatar użytkownika
uran

Postautor: uran » 15 paź 2015, 14:09

Mam nadzieję że zapoznałeś się z listą osób tu:
viewtopic.php?f=77&t=3731

Co do samej kalibracji temat rzeka, wychodzę z założenia że jeśli nie złożysz sam swojej drukarki, nie wgłębisz się w cały ten temat "reprapowego" świata to nic Ci po takiej drukarce.
Owszem zawsze możesz szukać pomocy, zawsze ktoś Tobie skalibruję drukarkę ale co Ci po tym? Skoro za każdym razem kiedy będziesz potrzebował dokonać kalibracji będziesz wzywał "kogoś"?
No chyba że zakładamy iż nigdy nie zmienisz producenta, koloru i typu filamentu. Twoja konstrukcja oprze się "wydłużania" pasków, nie będziesz miał żadnych awarii elektroniki. Wtedy rzeczywiście ta jedna kalibracja wystarczy, ale bądźmy realistami NIE wystarczy. Wtedy fajnie by było znać swoją konstrukcje zdiagnozować problem i go usunąć. Chyba że lubisz wydawać pieniądze "ktoś" zrobi to za Ciebie na pewno.