Problem z trybem wazy

Awatar użytkownika
kopytko
Posty: 957
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:22
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Problem z trybem wazy

Postautor: kopytko » 12 maja 2016, 20:49

Pocięte slicerem, 2 warstwy dół, ścianka 0,4 mm, tak jak dysza, ekstruder bowden z PLa.
https://www.dropbox.com/s/k44h065o8bm4m ... _22.g?dl=0

Co do Twojego problemu sprawdź czy w wymiarach zdefiniowanych jako pole drukarki nie wyszedłeś projektem poza wysokość.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki:
:idea: Prusa i3 półakryl 10mm :idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC

ArkadiuszB
Posty: 116
Rejestracja: 24 sie 2014, 15:41

Re: Problem z trybem wazy

Postautor: ArkadiuszB » 13 maja 2016, 20:25

Udało mi się pociąć poprawnie model jak zrobiłem downgrade slic3ra z 1.2.9 na 1.2.8. Co prawda wyszedł ten wazon wydruk w 72h ale to pewnie dlatego że mam bardzo małe prędkości dla uzyskania dobrej jakości


Wróć do „Slicery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości