CraftWare - Host i slicer w jednym

Balgator
Posty: 208
Rejestracja: 13 lis 2013, 11:36

Re: CraftWare - Host i slicer w jednym

Postautor: Balgator » 17 lis 2014, 19:41

Hair także próbowałem, zapomniałem dopisać. A pierwszy model z lewej jest cięty właśnie Slic3rem 1.1.7 - tylko nie pamiętam, czy to były pillars czy inny rodzaj supportu.

Mi chodzi głównie o możliwość edycji supportu po jego wygenerowaniu, meshmixer także potrafi fajne rzeczy wygenerować, ale niestety te "słupki" supportu zbyt często zawodzą i są strącane przez głowicę, czyniąc bałagan na wydruku.

Awatar użytkownika
SWJ
Posty: 2868
Rejestracja: 19 sie 2013, 21:40
Lokalizacja: Poznań

Re: CraftWare - Host i slicer w jednym

Postautor: SWJ » 17 lis 2014, 19:42

to drukuj wolniej z funkcją LIFT Z
// Jarek

=========

... nie tylko drukowanie..

Balgator
Posty: 208
Rejestracja: 13 lis 2013, 11:36

Re: CraftWare - Host i slicer w jednym

Postautor: Balgator » 18 lis 2014, 7:33

Rozumiem, że wydruk z modelu wygenerowanego w meshmixerze, w jakimkolwiek slicerze. Zawsze to jakieś wyjście, ale eliminuje CraftWare, który podoba mi się właśnie ze względu na supporty.

valoos
Posty: 63
Rejestracja: 16 lut 2014, 18:22
Lokalizacja: Wielkopolska okolice Poznania

Re: CraftWare - Host i slicer w jednym

Postautor: valoos » 16 gru 2014, 23:42

Balgator pisze:(...)
Jest jeszcze opcja "path smoothing" - domyślnie miała wartość 0,08, ja obniżyłem ją do 0,01. Także bez wyraźnego efektu.
(...)

Ja cały czas używam path smoothing 0 - ścieżki wychodzą idealnie. Ale. Przy tej wartości (gęstości punktów) wyżej niż 20-25mm/s nie wyskoczę, bo sangu mi się ksztusi - takie wyraźne zacinki.
Dopiero wartość 0.05 pozwala mi latać szybciej. Zobacz jaką masz prędkość "bazową", bo zdaje się, że przy cięciu ma mocne powiązanie prędkości z gęstością punktów.


Wróć do „Hosty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość