Delta kossel wielki problem z ustawieniem

kurtis654

Delta kossel wielki problem z ustawieniem

Postautor: kurtis654 » 07 gru 2016, 20:36

Jestem zielony dlatego prosze o pomoc , kupiłem poskładałem drukarke kossel podczas kalibracji się namęczyłem wydaje się że wszystko ok ale tu coś nie tak pierwsze wydruki wychodziły poszarpane a nie ciągłe linie postanowiłem poustawiać od nowa i tu jakieś cuda ustawiłem posprawdzałem jest ok ale jak przychodzi do druku to końcówka głowicy jest za wysoko i to tak że zamiast jednej warstwy papieru wchodzi cztery i tak za każdym razem sprawdzam ustawienia ok druku niet . Dlaczego tak się dzieje proszę o pomoc .Soft to merlin 1.1 program do ustawiania pronterface a pruba druku w cura .

kurtis654

Re: Delta kossel wielki problem z ustawieniem

Postautor: kurtis654 » 08 gru 2016, 23:58

Sprawdziłem soft 1.0 jest dokładnie to samo ustawione ok a przy druku podbija głowice o około 0.3mm do góry .
co ciekawe przy próbie druku na slic3r drukarka drukuje na samej górze wieży i to tak że przeskakują paski napędowe.
nie mam pomysłu co to jest zresztą jestem całkiem zielony więc proszę o podpowiedz albo jakiś soft wstępnie skonfigurowany od czegoś musze zacząć , może jakieś fotki gdzie i co zrobić bo mnie coś trafi pomocy !!!!!

Awatar użytkownika
Vipcioo
Kontaktowanie:

Postautor: Vipcioo » 11 gru 2016, 18:17

A znasz angielski? Bo jest taki bardzo fajny kurs dla Kossela na Githubie i YT.

http://ladvien.github.io/robots/kossel-mini-calibration/

https://www.youtube.com/watch?v=QuEhQU8vGZk

Masz typowy problem z ustawieniem drukarki typu delta. Nie wystarczy tylko poustawiać wieże, trzeba jeszcze ustawić nierówność stołu (concave, convex). Ale się tego nie da tak jednym zdaniem wyjaśnić.

A poza tym kolego, jeżeli pójdziesz do lekarza, że ci coś strzyka, ale nie wiesz gdzie, to ten cię wywali za drzwi.
Podaj jaki kossel, jaki soft, no więcej szczegółów. Poza tym nie ma sensu drukować niczego, dopóki nie poustawiasz wszystkiego porządnie.