Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Awatar użytkownika
kopytko
Posty: 965
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:22
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: kopytko » 18 sty 2016, 11:16

JA drukowałem 40mm/s temp 220. bez chłodzenia.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki:
:idea: Prusa i3 półakryl 10mm :idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC

Awatar użytkownika
FlameRunner
Posty: 1250
Rejestracja: 23 mar 2013, 22:02
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: FlameRunner » 18 sty 2016, 11:32

arekm pisze:DD TPU z tego co pamiętam. U mnie dość słabo się to trzymało... Być może coś źle ustawiłem tylko nie bardzo wiem co... prędkość 20mm/s, temperatura wedle nalepki z opakowania filamentu.

No ale pokaż zdjęcia takie, żeby było coś widać. ;)
Swoją drogą temperatury pudełkach (niezależnie od filamentu i jego producenta) z wielu powodów należy traktować jako luźne wskazówki, ja do tej gumy daję 230 stopni na głowicy, podczas gdy temperatura z pudełka to 200-210 stopni.

arekm
Posty: 153
Rejestracja: 12 sty 2015, 22:46

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: arekm » 18 sty 2016, 11:36

Zmieniłem fotki ale na forum i tak się całe nie pokazują (widocznie silnik forum nie umie skalować samemu). Kliknij dane zdjęcie ala "otwórz w nowej karcie" to będzie jeszcze więcej widać.
X3D XL

Awatar użytkownika
kopytko
Posty: 965
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:22
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: kopytko » 18 sty 2016, 11:43

arekm pisze:Zmieniłem fotki ale na forum i tak się całe nie pokazują (widocznie silnik forum nie umie skalować samemu). Kliknij dane zdjęcie ala "otwórz w nowej karcie" to będzie jeszcze więcej widać.

A na jakiej grubości ścieżki drukowałeś? JA 0,2 i zaskoczyły mnie idealnie równe ścianki, u Ciebie widać bardzo warstwy, może to jest przyczyną i na pewno niższa temp.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki:
:idea: Prusa i3 półakryl 10mm :idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC

Awatar użytkownika
FlameRunner
Posty: 1250
Rejestracja: 23 mar 2013, 22:02
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: FlameRunner » 18 sty 2016, 12:04

@arekm
To jest po prostu bardzo zły wydruk.
Tak na oko to albo ogólnie za mało materiału, albo Ci się przycinało podawanie.

arekm
Posty: 153
Rejestracja: 12 sty 2015, 22:46

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: arekm » 18 sty 2016, 12:12

Ok, potrenuje w takim razie jeszcze.
X3D XL

Awatar użytkownika
kopytko
Posty: 965
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:22
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: kopytko » 19 sty 2016, 21:03

Dzisiaj ponowna walka z oponą.
Tym razem 2 obrysy(0,8mm) i 10% wypełnienia. Dół i góra na 0,8mm. I sukcessssssss:D
Opona w miarę miękką , ciężko było wsadzić na felgę prawie ją zniszczyłem, ale odstawiłem na 20 min i wróciłem już bez nerwów, po 20min udało się:)

naciągałem ją kombinerkami , śrubokrętem , stawałem aby weszła felga w środek i nic się nie rozerwało. Radą FlameRunnera i jego drukowaniu na 230 , podniosłem temp do 227 i pięknie drukowało 2h 51min prędkość 50mm/s
Obrazek

Obrazek

Obrazek
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki:
:idea: Prusa i3 półakryl 10mm :idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC

Awatar użytkownika
robertm
Posty: 706
Rejestracja: 10 sty 2014, 15:07
Lokalizacja: Sieeemiaaatycze

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: robertm » 19 sty 2016, 21:26

nie w temacie ale - ja zazwyczaj gotuję wodę w czajniczku po czym wlewam ja do miski (rozmiar taki aby opona weszła i cała się zanurzyła) - czekam 5 - 10 sekund, wyciągam oponę jakimś drucikiem albo patyczkiem do sushi i napycham na felgę położoną płasko na stole - zazwyczaj w ten sposób wchodzą jak przysłowiowy nóż w masło ..
____
A wszystko Cokolwiek czynicie, z duszy czyńcie, jak dla Pana, nie dla ludzi, świadomi,
że od Pana otrzymacie zapłatę w dziedzictwie, bowiem Panu, Chrystusowi, służycie. Kol 3,23-24

Awatar użytkownika
kopytko
Posty: 965
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:22
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: kopytko » 19 sty 2016, 22:13

robertm pisze:nie w temacie ale - ja zazwyczaj gotuję wodę w czajniczku po czym wlewam ja do miski (rozmiar taki aby opona weszła i cała się zanurzyła) - czekam 5 - 10 sekund, wyciągam oponę jakimś drucikiem albo patyczkiem do sushi i napycham na felgę położoną płasko na stole - zazwyczaj w ten sposób wchodzą jak przysłowiowy nóż w masło ..

Jutro przetestuje:) Dzięki bo fakt trochę się namęczyłem zanim się udało.
Dzięki za pomysł:)
:arrow: Pozdrawiam Patryk.
Aktualne drukarki:
:idea: Prusa i3 półakryl 10mm :idea: Prusa i3 w wersji p3steel v1.00 :idea: Prusa i3 2 wersji p3steel v4.00 long :idea: Replicator 1 by CTC

stasiek
Posty: 95
Rejestracja: 10 lis 2015, 15:29

Re: Nierówna walka z wydrukami by KOPYTKO

Postautor: stasiek » 27 sty 2016, 11:27

Dawaj znać jak z tym "wulkanizacyjnym" spodobem pojdzie Ci nakładanie - zarąbiście te koła wyszły (jak już wspomniałem ;) )
Drugie pytane o kramnik - to z ABS-u było drukowane?


Wróć do „Nasze Wydruki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości