Bloby przy początku nowej warstwy.

Proste sprawy niekiedy potrafią być trudne - zajrzyj do tematu Pierwsze Kroki
porlock
Posty: 18
Rejestracja: 08 kwie 2017, 18:33

Bloby przy początku nowej warstwy.

Postautor: porlock » 16 sty 2018, 21:28

Panie i Panowie bo mnie szlag jasny trafi,krew nagła zaleje,pioruny siarczyste ogniste , otóż pojawiają mi się bąble w miejscach gdzie zaczyna się druk nowej warstwy. Ekstruder bezpośredni, próbowałem już chyba wszystkiego:
- zmniejszenie ekstruzji o 10%
- zmniejszenie temperatury z 210 do 200 (PLA)
- zwiększenie retrkacji z 4mm 60mm/s na 8mm/80mm/s
- zmniejszenie retrakcji do 0,5mm
- wyłączenie/włączenie "wpie when retracting"
- wyłączenie/włączenie "retract when crossing perimeters"
- drukowanie w pierw zewnętrznych scian
- drukowanie pierwszych wewnętrznych scian
- drukowanie wypełnienia przed ścianami
- ustawienie "extra lenght on restart" na -1mm co spowodowało ze male elementy się w ogolę nie drukowały a bruzdy dalej były

i nie mam pomysłu co dalej :( w załączniku zdjęcia kilku wydruków jeden z randomowym startem warstwy a drugi ze startem na tej samej pozycji (łatwo zgadnąć który jest który) załączam jeszcze screen z podglądu gcode z problematycznego miejsca.
Załączniki
IMG_20180113_160749027.jpg
IMG_20180113_160607255.jpg
gcode.png

Wróć do „Pierwsze Kroki / Pytania początkujących”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości