Re: Anet A6 - dziury w wydruku wydruki

Proste sprawy niekiedy potrafią być trudne - zajrzyj do tematu Pierwsze Kroki
Maxb
Posty: 2
Rejestracja: 19 lip 2018, 19:50

Re: Anet A6 - dziury w wydruku wydruki

Postautor: Maxb » 19 lip 2018, 20:33

witam jeśli chodzi o wydruki 3d to jestem bardzo początkującym i mam pewien problem którego nie potrafię rozwiązać ,a mianowicie: wydruk
posiada takie jakby dziurki na prawie całej powierzchni. poniżej zdjęcie

wysokość warstwy :0.1
filament:1.75
dysza 0.4
temp:200
temp stołu:45
wypełnienie 70%
prędkość wydruku 60mm/s
prędkość wypełnienia 100mm/s
prędkość zewnętrznych ścian 40mm/s
prędkość wewnętrznych ścian 80mm/s

jeśli czegoś nie napisałem to proszę napisać bo nie wiem co może jeszcze się przydać
Załączniki
37333599_651145888582130_9083499842675671040_n.jpg

Elterchet
Posty: 1
Rejestracja: 07 sie 2018, 22:18

Re: Re: Anet A6 - dziury w wydruku wydruki

Postautor: Elterchet » 07 sie 2018, 22:24

Miałem ten sam problem na mojej anet a6. Zawinił ekstruder który gubił kroki.


Wróć do „Pierwsze Kroki / Pytania początkujących”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości