Projekt "Zbuduj z nami drukarkę 3D !"

Awatar użytkownika
Tomasz

Projekt "Zbuduj z nami drukarkę 3D !"

Postautor: Tomasz » 28 paź 2014, 19:45

Cześć wszystkim ;)

Mam na imię Tomek. Jestem studentem AGH. Chcę z kolegą Konradem zbudować drukarkę 3D i udostępnić jej możliwości innym.
Zamierzamy pomagać studentom w inżynierskich projektach i drukować im części za darmo.

Sama drukarka nie będzie niczym nadzwyczajnym. Chcemy się wiele nauczyć przy jej budowie.

Zbieramy fundusze przez crowdfunding.

Działamy z misją, nie komercyjnie.

Wszystkie informacje znajdują się na stronie projektu:
http://polakpotrafi.pl/projekt/drukarka

Prosimy was o dowolne wsparcie.

Chętnie przeczytamy komentarze, co o tym myślicie. Te pozytywne jak i negatywne ;)

Awatar użytkownika
BlazakoV

Re: Projekt "Zbuduj z nami drukarkę 3D !"

Postautor: BlazakoV » 28 paź 2014, 22:01

Dary rzeczowe przyjmujecie?

Awatar użytkownika
Tomasz

Postautor: Tomasz » 28 paź 2014, 22:16

Raczej nie. Zależy co :P
Jeśli nie uzbieramy pełnej kwoty na czas, to nie dostaniemy nic i pieniądze wrócą na konta wspierających.

vinczuch

Postautor: vinczuch » 28 paź 2014, 22:50

jak na studentów automatyki i robotyki to powinniście się wziąć za coś bardziej ambitnego niż "wzorowanie się na modelu drukarki RepRap Prusa i3", może jakaś innowacja w mechanice, sterowaniu, cokolwiek co Was odróżni od setek hobbystów robiących to samo, w końcu jesteście studentami jednej z lepszych uczelni w Polsce, zaplecze dydaktyczne i laboratoryjne macie spore, jeszcze do tego taki kierunek, może coś na kinematyce odwrotnej ? Ramię robotyczne z głowicą drukującą?

Dać kasę studentom na drukarkę to lepiej od razu kupić im piwo ;)
"Albo znajdziemy drogę albo ją sami wytyczymy" - Hannibal

Awatar użytkownika
SWJ

Postautor: SWJ » 28 paź 2014, 23:24

1. dobrze że chcą coś robić !!!
2. ..?? ale co odkrywczego innowacyjnego jest w złożeniu "KITU" gotowej drukarki ?