Krótki test nowego ABS+ od Devil Design

Jak rozpocząć, problemy, porady
Awatar użytkownika
MosfetN
Posty: 24
Rejestracja: 04 kwie 2015, 13:19

Re: Krótki test nowego ABS+ od Devil Design

Postautor: MosfetN » 30 lip 2015, 22:07

Wstawiam zdjęcia uchwytu do szpuli wydrukowanego z ABS + ( jak widać nic się nie odkleiło od stołu ani nie podwinęło warstwy idealnie zespojone powierzchnia gładka :git: ).
Załączniki
IMG_0437 (1).JPG
IMG_0431 (1).JPG
IMG_0433 (1).JPG

oriong
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2017, 20:08

Re: Krótki test nowego ABS+ od Devil Design

Postautor: oriong » 25 lip 2017, 20:12

Drukowałem z ABS+ od DD i wydruk można pruć. Warstwy bardzo słabo trzymają (prawie wcale). Jak pociągnę za koniec wydruku do mogę cały wydruk spruć (test wazy). Był to mój pierwszy abs więc myślałem że to wina drukarki. Teraz testowałem na zwykłym ABS-sie i warstwy ładnie trzymają.
Albo ABS+ jest teraz gorszej jakości albo trafiła mi się podróbka albo ... nie wiem co.


Wróć do „Drukowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości