Zrywa wydruk przy cienkich ściankach

Jak rozpocząć, problemy, porady
Awatar użytkownika
lutecki
Posty: 49
Rejestracja: 21 sty 2013, 14:15

Zrywa wydruk przy cienkich ściankach

Postautor: lutecki » 09 lis 2017, 22:47

Cześć,
Rozpoczynam przygodę z drukiem 3D. Mam Anet A8 i postanowiłem w ramach nauki "zaprojektować" czopki na śruby osi Z. Zwymiarowałem, zrobiłem w Sketchupie (https://i.imgur.com/GNwPqhb.png), zamieniłem na Gcode i drukuje dobrze podstawę, po czym jak zaczyna robić tą wąską tulejkę to wychodzi jakiś pająk lub całkowicie zrywa (https://i.imgur.com/fyi2Rmp.jpg). Ma ktoś pomysł dlaczego tak jest?
Jak pijawka ssam wiedzę o reprapach

Awatar użytkownika
Icebox
Posty: 5
Rejestracja: 11 lis 2017, 12:26

Re: Zrywa wydruk przy cienkich ściankach

Postautor: Icebox » 20 lis 2017, 14:26

Zgadzam się całkowicie z moim poprzednikiem. Nic dodać oraz nic ująć z jego wypowiedzi :)
Wcale nie chcę na nowo pisać przeszłości czy historii. Ja chciałabym na nowo napisać teraźniejszość.

Awatar użytkownika
lutecki
Posty: 49
Rejestracja: 21 sty 2013, 14:15

Re: Zrywa wydruk przy cienkich ściankach

Postautor: lutecki » 22 gru 2017, 11:14

Już wiem, już się przeniosłem ;)
Jak pijawka ssam wiedzę o reprapach


Wróć do „Drukowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości