BiB ONE- mojeszyk

oskar
Posty: 948
Rejestracja: 21 mar 2012, 18:44
Lokalizacja: Oskar, Lwówek Śląski

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: oskar » 07 lut 2013, 10:30

rozwierć wiertłem mniejszym od 8mm abyś mógł wkręcić śrubę ciasno i żadnej nakrętki nie dawałem. Ja wierciłem "centralnie" tzn trzymając w rękach i nic nie mierząc. jedynie musisz podciąć nożykiem kawałek ekstrudera bo łożysko zahacza, a gdzie to zobaczysz:) Ja miałem łożysko prawie przy samej śrubie od podawania filamentu. :git:

acc
Posty: 1762
Rejestracja: 12 cze 2012, 8:44

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: acc » 07 lut 2013, 10:34

Mi zahaczała na sucho o podkładkę od śruby - spróbuję wieczorem tak jak radzisz.
Pozdrawiam,
Adam

oskar
Posty: 948
Rejestracja: 21 mar 2012, 18:44
Lokalizacja: Oskar, Lwówek Śląski

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: oskar » 07 lut 2013, 11:18

Wieczorem to zdjęcie zrobię.

acc
Posty: 1762
Rejestracja: 12 cze 2012, 8:44

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: acc » 07 lut 2013, 12:14

ok, będę widział czy dobrze zrobiłem :) zrób makro zbliżenie gdzie będzie widać odległość między śrubą o łożyskiem 608 :) może też fotka wyciągniętego filamentu by widzieć ile się wbija (chociaż tu może być ciężko, bo nawet na 3mm wbija się dosyć płytko, ale za to solidnie trzyma)
Pozdrawiam,
Adam

oskar
Posty: 948
Rejestracja: 21 mar 2012, 18:44
Lokalizacja: Oskar, Lwówek Śląski

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: oskar » 07 lut 2013, 15:58

ImageUploadedByTapatalk1360248852.986082.jpg

ImageUploadedByTapatalk1360248913.729233.jpg

ImageUploadedByTapatalk1360248948.603949.jpg

Zdjęcia filamentu nie mam ale widać małe naciecia. Jedyny problem to filament podczas drukowania na krawędziach stołu nie idzie idealnie środkiem stołu. No i 202 kroki przy 1/8 gdzie teraz przy drucie 3mm mam 215

oskar
Posty: 948
Rejestracja: 21 mar 2012, 18:44
Lokalizacja: Oskar, Lwówek Śląski

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: oskar » 07 lut 2013, 15:59

I to czarne na bloku to rozpuszczony Abs a nie smar;)

acc
Posty: 1762
Rejestracja: 12 cze 2012, 8:44

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: acc » 07 lut 2013, 18:37

No... to poszalałem... dałem od razu wiertło 7,5 i nie zmieniłem biegów na wiertarce i mi cały docisk wyrwało :]
Ale tak potem przyłożyłem ręką docisk z 608 i mam jednak większą szczelinę niż Ty. Nie musiałem obcinać tego dziubka na dole do którego wchodzi filament. Pamiętasz z którego STL'a drukowałeś? Może Krzysiek robił jakieś minimalne zmiany... albo śrubę masz minimalnie szerszą... No sam nie wiem - jak wydrukuję drugi ekstruder to zobaczę, ale to pewnie dopiero jutro wieczorem.
Pozdrawiam,
Adam

Awatar użytkownika
Fabrykator.pl
Posty: 8759
Rejestracja: 06 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: BiB ONE- mojeszyk

Postautor: Fabrykator.pl » 07 lut 2013, 18:48

Robiłem minimalne poprawki ale akurat nie tych otworów czy szczeliny


Wróć do „Galeria BiBONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość