BiBONE otasz

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 25 mar 2014, 8:44

Przy okazji tego wydruku powyżej, zaobserwowałem pewien problem. W stole jest trochę śrub od przykręconych pod nim grzałek. Łebki tych śrub nie są równe z powierzchnią stołu. Zauważyłem, że wydruk, którego krawędź znajdowała się na takim miejscu, lekko się przykurczył (pewnie z powodu niższej temperatury).
Czy jest na to jakiś patent?
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 25 mar 2014, 20:58

Ponieważ zauważyłem, że wielu z Was drukuje babeczkę bez głowy, wiec postanowiłem też spróbować :D .
Materiał: PLA,
Temperatura: 220,
Warstwa: 0,1
Program Cura.

Obrazek

Wiem, że kiepsko widać na przeźroczystym, zwłaszcza z tym 20% wypełnieniem, a do tego jeszcze kiepski aparat, ale cóż...

Wydruk wyszedł bardzo dobrze (ścianki są idealnie gładkie, bez żadnych pasków), oprócz "zwisów" :D .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poza tym, jak widać nadtopiła się szyjka, wygląda jak stopiona butelka plastikowa.

Czy do takich pochyleń powinienem już zastosować support? Jeżeli nie to co zrobiłem źle, że wyszło to tak kiepsko w porównaniu do reszty wydruku?
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

picapau
Posty: 264
Rejestracja: 28 sie 2012, 14:15
Lokalizacja: Kraków

Re: BiBONE otasz

Postautor: picapau » 26 mar 2014, 14:34

Za duza wysokosc warstwy i za mala liczba obrysów. Na takiej malej powierzchni pla nalezaloby juz chlodzc.

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 26 mar 2014, 20:30

picapau pisze:Za duza wysokosc warstwy i za mala liczba obrysów. Na takiej malej powierzchni pla nalezaloby juz chlodzc.


Ok, dzięki, spróbuje to poprawić.

Tymczasem kolejny udany wydruk. Choć nie powiem żeby był wymagający :D to po pierwszym tygodniu posiadania drukarki cieszy mimo wszystko.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Proste wydruki już w miarę opanowałem. Czas na coś trudniejszego. Chciałem jaką wazę wydrukować, ale mam z tym problemy.
Aktualnie na stole mam Stratum Vase, na razie idzie bardzo ładnie, ale już się jakiś blobik mały zrobił :(
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 27 mar 2014, 12:58

Oto wynik całonocnego drukowania:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Krótko mówiąc szału nie ma. Co jakiś czas pojawia się jakiś ząbek na obrysie.
Cięte było w Slic3r bo Cura nie wyrabiała na dwóch różnych laptopach.
Czy słaby komputer może mieć wpływ na jakość wydruku?
Co proponujecie zmienić?
Raczej jest to wina programu i jego ustawień, czy drukarki?
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 03 kwie 2014, 18:36

Kolejna porcja wydruków:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z wydruków jestem zadowolony.
Z wazonem był problem z plastycznością początkowych warstw, miałem wrażenie, że ścianki były miękkie. Im wyżej tym było lepiej.
Przy bransolecie musiałem dołożyć brim, bo dwie pierwsze próby się odkleiły.
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 07 kwie 2014, 23:15

Mam szybkie pytanie. Czyściłem sobie drukarkę i okazało się że kabel od grzałki był przyczepiony do kostki chyba na ślinę i wyskoczył
Obrazek
Obrazek

I tutaj pytanie, czy ma znaczenie który kabel od grzałki jest który, czy to wszystko jedno?
Przy okazji skrócę sobie te przewody żeby się Krzysztof nie czepiał ;)
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...

arro
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2014, 23:41
Lokalizacja: Łaziska Górne, Czechowice Dz

Re: BiBONE otasz

Postautor: arro » 07 kwie 2014, 23:20

Biegunowosc grzałki jest obojetna

Wysłane z Xperia Z1 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
MiniK
Posty: 567
Rejestracja: 10 gru 2013, 23:54
Lokalizacja: Kraków

Re: BiBONE otasz

Postautor: MiniK » 08 kwie 2014, 0:55

biegunowość jest może i obojętna ale zwarcie do którego może dość na tej niedoizolowanej złączce już nie. proponuję to zaizolować.

Awatar użytkownika
otasz
Posty: 348
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41
Kontaktowanie:

Re: BiBONE otasz

Postautor: otasz » 08 kwie 2014, 6:25

Wiem wiem, to jest tylko tak przyłożone dla potrzeb zdjęcia, ale dzięki za trzymanie ręki na pulsie :git: .
...:::http://www.filaments4u.com:::... - drukarki 3D, filamenty do drukarek 3D
...:::COROPad-idealna powierzchnia do druku:::...
...:::Oprogramowanie 2D/3D CAD/CAM:::...


Wróć do „Galeria BiBONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość