Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Tematy różnej treści, nie zawsze związane z drukarkami
hoten31
Posty: 1
Rejestracja: 16 cze 2017, 11:46
Lokalizacja: Charleston

Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: hoten31 » 16 cze 2017, 11:49

Zależy czy masz predyspozycje do rozciągania, ile masz lat, czy uprawiasz sporty czy dużo się ruszasz itp. Jeśli chcesz dosyć szybko osiągnąć efekt to polecam rozciągać się około 30 min dziennie. Dobre ćwiczenia rozciągające znajdziesz na youtube (fiercelivv - dzięki niej robie szpagat) ale polecam rozciaganie nie tylko na nogi ale też plecy (pomaga serio). Może to trwać od paru tygodni do powyżej roku. Nie poddawaj się bo kazdy może. Moją motywacją była moja babcia która jest bardziej rozciągnięta odemnie haha serio trenowała gimnastykę.

Awatar użytkownika
Marcin1415
Posty: 245
Rejestracja: 07 cze 2015, 10:26

Re: Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: Marcin1415 » 16 cze 2017, 22:23

Myślę że najskuteczniejszym sposobem na pozbycie się cellulitu jest photoshop. Nawet metody mojej babci i żony nie pomogły! Drugim skutecznym sposobem jest zapierd..nie w robocie fizycznie cały rok. Polecam sprawdzić te 2 sposoby.
A Pani siedzi w biurze i karzą pisać takie pierdoły. Przecież to jest nudne i do tego zero ruchu. No może po kawę do ekspresu jakiś ruch jest wykonany. Zapomniałęm - jeszcze palce pracują ale na nich nikt nie ma cellulitu.
A takie fajne forum było.

candurina
Posty: 3
Rejestracja: 27 cze 2017, 14:38
Kontaktowanie:

Re: Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: candurina » 28 cze 2017, 12:13

To wszystko zalezy od intensywności ćwiczeń i indywidualnie od ciebie.
Przede wszystkim zalezy jakie ćwiczenia wykonujesz ... ja polecam te :
1.ROZGRZEWKA



- Stajesz w rozkroku, nogi mniej więcej na szerokość barków. Wykonujesz krążenia biodrami w jedną i drugą stronę.
- Następnie złączasz stopy i kolana i wykonujesz krążenia kolanami, a na koniec stawami skokowymi (palce i poduszki stopy dotykają podłogi i kręcimy stopami).
- Dla dobrego rozgrzania najlepiej pobiegać w miejscu przez około 3 minuty wykonując naprzemiennie skip A i B (raz kolana wysoko a raz pięty dotykają pośladków). Jednak nie ma tutaj sztywnej formy i biegać możesz jak tylko chcesz, ważne, żeby trwało 3 minuty ciągłego poruszania.
- Teraz 3 minuty pajacyków. Jeszcze 20 przysiadów i rozgrzewka zrobiona.



2. ROZCIĄGANIE


- Wykrok nogą ugiętą w kolanie (kolano ugięte pod kątem prostym) stopa nogi prostej położona prostopadle do podłoża (poduszką stopy dotykamy podłogi). Trzymamy ok. 20 sekund.



- To samo druga noga. Powtarzamy 3 razy na każdą nogę.

- To samo z tą różnicą, że noga prosta jest teraz skręcona i stopa opiera się na wewnętrznej części.

- Teraz noga prosta opiera się na pięcie.

- 10 przysiadów (dogrzanie mięśni).

- stajesz w lekkim rozkroku, wyciągasz ręce do góry i robisz skłon w bok. Ważne jest, aby nie pochylać się do przodu ani do tyłu. Po kilkunastu sekundach robisz skłon w drugą stronę, i tak kilka razy. Powinieneś poczuć jak rozciągają się mięśnie z boku tułowia i od wewnętrznej strony ud.

- stajesz w szerokim rozkroku, pochylasz tułów do przodu opierając dłonie na podłodze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Efekty będą przychodzić stopniowo, a pośpiech może tylko doprowadzić do kontuzji


- Siądź na ziemi, złącz stopy razem, kolana na zewnątrz, dociskaj kolana w kierunku podłogi. Powoli i stopniowo, coraz niżej, wytrzymaj w najniższej pozycji 10 sekund, rozluźnij nogi i powtórz ćwiczenie 3x.

- 20 przysiadów (teraz trzeba przygotować mięśnie i ścięgna do naprawdę ciężkiej pracy).

- Przechodzimy to rozciągania dynamicznego: oprzyj rękę o stół lub krzesło i wykonuj wymachy nogi na boki 20 razy, zmień nogę.



- Teraz do przodu - 20 razy, zmiana nogi. Powtórz serię 3 razy.

- Rozluźniamy mięśnie wykonując skręty bioder (jak na początku).

- Przechodzimy do ćwiczenia prowadzącego do szpagatu bocznego, spokojnie rozjeżdżasz nogi na boki, powoli i z umiarem. Nie chodzi tu o to, żeby było jak najszerzej bo to ćwiczenie izometryczne i polega na napinaniu mięśni. napinasz mięśnie tak jakbyś chciał(a) zwęzić nogi (nogi pozostają w tej samej pozycji), czyli izometrycznie ściskasz uda ale nie poruszając nogami. Jeśli czujesz mięśnie to dobrze, wytrzymaj tak 20 sekund.



- Teraz trzeba rozluźnić nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa
ta ma trwać 20 sekund.

- Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie.

- Wstajemy, wykonujemy krążenia biodrami dla rozluźnienia ścięgien.

- Powtarzamy serie 3x począwszy od lekkiego rozkroku i ćwiczenia izometrycznego 20 sekund, rozluźnienie 20 sekund i maksymalny naciąg 20 sekund. Czas ćwiczenia można wydłużyć wraz ze wzrostem zaawansowania.



3. ROZLUŹNIENIE


- Krążenia biodrami, kolanami i stawami skokowymi.

- Stań naturalnie, nogi na szerokość barków, pochyl się do przodu i staraj się dotknąć dłońmi podłoża (dla zaawansowanych - głową dotknij kolan). Rób to ćwiczenie spokojnie i powoli, to już rozluźnienie ale i dociągnięcie mięsni ud i podudzi.

- Wykonuj teraz spokojne krążenia uniesioną i zgiętą w kolanie nogą zataczając krąg od wewnątrz do zewnątrz ( na bok). To samo druga noga.

- Uspokój oddech, myśl o rozciągniętych ścięgnach i mięśniach, bo tylko świadomość prowadzi do efektów!

- Nastaw się pokonanie kolejnych barier na następnym treningu, bądź systematyczny, cierpliwy i myśl pozytywnie

misi3k
Posty: 47
Rejestracja: 21 cze 2017, 14:03

Re: Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: misi3k » 25 sty 2018, 12:20

Hej, róbcie to powoli, nie przeciążajcie się, ja szybko chciałem osiągnąć efekty i obecnie męczę się z chondromalacją rzepki, zobaczcie co to takiego http://apteka-teriak.pl/sport/chondromalacja-rzepki/ nie polecam nikomu. Uważajcie na swoje kolanka!

olawitkowska1
Posty: 1
Rejestracja: 23 cze 2018, 15:34

Re: Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: olawitkowska1 » 23 cze 2018, 15:36

Witam ja polecam regularne ćwiczenia ja chodzę do nich https://relaxmindandbody.pl i sobie chwalę. Pełen szpagat po 2 miesiącach

Awatar użytkownika
unkas1981
Posty: 5
Rejestracja: 16 cze 2018, 16:04

Re: Ile trwa rozciąganie się do szpagatu?

Postautor: unkas1981 » 26 cze 2018, 12:24

Kompletnie się na tym nie znam... W związku z tym raczej niestety nie będę w stanie Wam pomóc...
Ludzie to są kurwa głupi. Codziennie się człowieku zastanawiam, jak ludzie mogą być tacy kurwa głupi.


Wróć do „Na Każdy Temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości