Problem z warstwami wydruku

Tematy dotyczące mechanicznej konstrukcji drukarki
bulka907
Posty: 34
Rejestracja: 26 gru 2013, 20:53

Problem z warstwami wydruku

Postautor: bulka907 » 28 sty 2017, 21:50

Witam szanownych kolegow.

Mam pewien problem. Drukarka czasem robi mi dziury w wydrukach tak jak na zdjeciach w zalaczniku. Za malo filamentu?

Dysza 0,5, warstwa wydruku 0,25

Co jest nie tak wg Was?

Jesli chodzi o te odstajace elementy, to zmienilem retrakcje i dlatego tak jest. jednak wiem jaki parametr jest idealny.
Załączniki
20170128_213406.jpg
20170128_213351.jpg

try0nsexy
Posty: 5
Rejestracja: 27 kwie 2017, 4:55

Re: Problem z warstwami wydruku

Postautor: try0nsexy » 19 maja 2017, 8:40

хотят играть казино royal1688

Awatar użytkownika
Marcin1415
Posty: 235
Rejestracja: 07 cze 2015, 10:26

Re: Problem z warstwami wydruku

Postautor: Marcin1415 » 19 maja 2017, 22:14

Witam.

Tutaj już nie ma kolegów. To forum zamieniło się w jarmark reklamy. Jeśli chcesz kosmetyki albo wyjazd na wczasy to śmiało, możesz tutaj znaleźć wszystko. Może się też zdarzyć że potrzeba będzie kancelarii prawnej - nic prostszego. Tutaj jest wszystko oprócz druku 3d.

Jeśli szukasz pomocy, zapraszamy na fora: http://fabrykator.pl/board/index.php oraz https://reprapy.pl/portal


Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości