Znaleziono 94 wyniki

autor: stasiek
13 lip 2016, 15:47
Forum: Pierwsze Kroki / Pytania początkujących
Temat: Problemy początkującego
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 16253

Re: Problemy początkującego

to moze byc problem materiału jak pisze kopytko
mialem podobne walki z ABS - przypadkowo wpadł mi w łapy PET-G i problemy znikneły bez większej ingerencji w ustawienia drukowania :)
autor: stasiek
13 lip 2016, 15:37
Forum: Drukowanie
Temat: Devil Design PET-G - Wasze wrażenia
Odpowiedzi: 114
Odsłony: 35360

Re: Devil Design PET-G - Wasze wrażenia

o kurka ja drukowałem na 240-245 stopniach i wydruki bardzo mi sie podobały a tu mozna jeszcze nizej zejsc. Ogolnie pet-G kupiłem w sklepiku juliana http://www.3drukarki.pl/ i jestem mega miło zaskoczony tym materiałem - jest zajebiaszczy:) Odeszła mi ponad połowa czasu zabawy z róznymi ustawieniami...
autor: stasiek
16 cze 2016, 15:49
Forum: GATE 1.0
Temat: Grzałka stołu nie grzeje
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 4231

Re: Grzałka stołu nie grzeje

U mnie podobnie po całodniwym druku z ABS i grzaniu stołu stół na drugi dzien juz nie wstał Padł mosfet od stołu (RUMBA) ale po przelutownaiu nadal nic si enie dzieje. Prawdopodobnie gdzieś na płytce przepaliła się scieżka :( Opisywałem an forum fabrykatora i w chwili obecnej jestem na diagnozie: Na...
autor: stasiek
01 maja 2016, 22:09
Forum: Archiwum forum
Temat: Fabrykator.pl - komercja i cenzura
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 13335

Re: Fabrykator.pl - komercja i cenzura

Ten cały Julian200 - co prócz trolowania zrobił? Rozumiem parcie na robienie zamieszania i idealnie pasuje Dżulian2k do tego - ale forum to, jak sie rejestrowałem było dla ludzi chcących pobawic sie z drukiem 3D Wszystko pięknie i ładnie ale nie potrafię zrozumieć jak w ogóle bierzemy pod uwagę słow...
autor: stasiek
14 kwie 2016, 12:50
Forum: Informator
Temat: Zmiany organizacyjne na forum - przeprowadzka
Odpowiedzi: 119
Odsłony: 16292

Re: Zmiany organizacyjne na forum - przeprowadzka

Czy Wam też wczoraj wieczorem forum nie banglało?
autor: stasiek
12 kwie 2016, 16:35
Forum: Drukowanie
Temat: Materiał lżejszy od wody
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2111

Re: Materiał lżejszy od wody

DamiDru pisze:A mnie ciekawi, co będziesz takim czymś drukował?

Oczywiście jeśli można wiedzieć.

Pewniw Arke Nowego - a nie
sorki - pomylilem się
Arke adamJ1
;)
autor: stasiek
12 kwie 2016, 9:56
Forum: Informator
Temat: Zmiany organizacyjne na forum - przeprowadzka
Odpowiedzi: 119
Odsłony: 16292

Re: Zmiany organizacyjne na forum - przeprowadzka

Sławek pisze:Wow, normalnie jak rasowe korpo hehe

Ciekawe czy będziemy musieli ubrać avatary w jakiś drescode ;)
autor: stasiek
12 kwie 2016, 9:52
Forum: Mendel90
Temat: Mendel90 - laickie składanie
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 10569

Re: Mendel90 - laickie składanie

Dzięki Miś za odpowiedź Podkręciłem wczoraj swój zasilacz ile sie dało i pluje napięciem max 13,5 czeka mnie z czasem przeprowadzka na większy zasilacz z czasem :( plusem całej sytuacji jest to ze udało mi się pozbyc fal w osi X - pozostały w osi Y ale z samej jakości kostki jestem zadowolony - oceń...
autor: stasiek
11 kwie 2016, 15:23
Forum: Mendel90
Temat: Mendel90 - laickie składanie
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 10569

Re: Mendel90 - laickie składanie

Koledzy ponawiam prosbe o pomoc :(
Czy jedyna mozliwosc przy zasilaczy 12V to przejscie na zasilacz 24V i odpowiednie pozmienianie zworek tak jak Miś to opisał na forum FPV? (zasilacz ma 3 wyjscia 12V z czego jedno nie używam obecnie)
autor: stasiek
10 kwie 2016, 18:29
Forum: Mendel90
Temat: Mendel90 - laickie składanie
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 10569

Re: Mendel90 - laickie składanie

Tak jak pisze Marcin - lista jest ale pod MDF18 ulega ona częsciowej modyfikacji - chciałem robic taka liste dokłądną ale cześć srubek dobierałem innych a tutaj jakaś docięta a tutaj jakaś inna i taka lista nikomu by nić nie dała Na pewno zakup śrubki pod wersje "podstawowa" - chyba nawet ...

Wyszukiwanie zaawansowane